Sprawdzenie miernikiem lakieru przez rzeczoznawcę/mechanika

Za Twoje zlecenie rzeczoznawca kontaktuje się ze sprzedawcą pojazdu, a następnie dokonuje oględzin. Rzeczoznawca sprawdza min czy numer nadwozia nie został zmieniony, sprawdza miernikiem grubość lakieru, sprawdzi stan poszczególnych elementów samochodu takich jak układ hamulcowy, amortyzatory, progi, wahacze, szyby, komora silnika itd. Rzeczoznawca wszystko przedstawi na raporcie i posłuży poradą czy według niego auto warte jej ceny w której sprzedawca je oferuje. Koszt wynajęcia rzeczoznawcy to ok 200-500 zł.

Wybór zaufanego mechanika

Tańszą opcją niż rzeczoznawca i ASO jest wybranie się do zaufanego mechanika samochodowego. Warto udać się do takiego, który specjalizuje się w danej marce. Mechanik wie, gdzie szukać nierówności i odkształceń oraz innych symptomów, które mogą świadczyć o tym, że auto jest powypadkowe. Dobrze jest przejechać się nie tylko do mechanika, ale i do blacharza czy lakiernika – ten wprawnym okiem potrafi ocenić, czy auto przeszło jakieś naprawy lakiernicze.

5/5 - (3 głosów)